Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie i sposobie ich modyfikacji można znaleźć tutaj oraz w stopce naszej strony www (Polityka cookies). Nie pokazuj więcej tego komunikatu
zamknij

Nasi pracownicy

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda praca w naszej firmie i jakim jesteśmy pracodawcą, zapraszamy do zapoznania się z krótkimi opisami naszych pracowników.

Dominik, Kierownik ds. wdrożeń

Moją pierwszą pełnoetatową pracę rozpocząłem niedługo po ukończeniu szkoły średniej jako przedstawiciel handlowy oraz logistyk w jednej z największych sieci hurtowni elektrotechnicznych w Polsce. W międzyczasie podjąłem studia na kierunku elektrotechnika. Następnie rozpocząłem pracę dla jednego z największych potentatów energetycznych w Europie.

Zdobyte doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego handlu urządzeniami elektrycznymi oraz energią pozwoliło mi w 2011 roku na podjęcie pracy w firmie Kanlux jako Młodszy specjalista ds. technicznych i kontroli jakości. W ramach dalszego rozwoju zawodowego objąłem w 2012 roku stanowisko Specjalisty, a później w 2015 stanowisko Kierownika ds. wdrożeń.

Firmie Kanlux jestem wdzięczny za możliwość dalszego kształcenia oraz pracę pełną nowych wyzwań. Realizuję się zawodowo łącząc zainteresowania z pracą, a dodatkowym atutem stanowiska jest kontakt z dużą ilością osób. Współpracuję zarówno z pozostałymi działami firmy jak i z naszymi Klientami. Dzięki dużej złożoności zadań codzienna praca nie ogranicza mnie, stawiając co dzień nowe wyzwania.

Marcin, Regionalny Menedżer ds. Kluczowych Klientów

Swoją karierę w firmie Kanlux rozpocząłem w 2005 r. na stanowisku Przedstawiciela handlowego w dziale APiO (artykuły piśmiennicze i oświetleniowe), gdzie byłem odpowiedzialny za obsługę sieci BricoMarche i Nomi. W związku ze wzrostem sprzedaży w 2009 roku została podjęta decyzja o utworzeniu spółki "córki" Ideal Polska. Tam zatrudniony byłem na stanowisku Regionalnego managera sprzedaży i zajmowałem się obsługą "rynku nowoczesnego", w skład którego wchodziły min. markety budowlane.

Firma zapewniła mi szkolenia z zakresu marketingu, produktu, negocjacji oraz z zakresu bezpiecznej jazdy samochodem. Decyzją Zarządu w roku 2015 IDEAL Polska oraz Kanlux SA zostały połączone w jedną firmę.

W nowych strukturach objąłem stanowisko Regionalnego menedżera ds. Kluczowych Klientów. Patrząc z perspektywy czasu firma cały czas się rozwija i stała się jednym z liderów w branży oświetleniowej. Pracownicy w firmie to ludzie, którym można zaufać i zawsze na nich liczyć. Jest to zgrany team. Podczas obchodów XXV-lecia firmy zostałem wyróżniony i otrzymałem statuetkę za zaangażowanie i realizację celów, które ustalam sobie każdego dnia. Z pewnością jeżeli miałbym polecić pracodawcę, to na pewno byłaby firma Kanlux SA.

Teresa, Starszy Specjalista ds. Analiz Marketingowych

Moja przygoda z firmą KANLUX SA rozpoczęła się w 2002 roku, tuż po ukończeniu szkoły średniej. Podejmując pracę liczyłam na możliwości rozwoju swoich umiejętności oraz na zdobycie doświadczenia, którego mi brakowało. Swój start rozpoczęłam na stanowisku Koordynatora Sprzedaży gdzie zdobyłam doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i dokładnie poznałam portfolio firmy.

Po ośmiu latach otrzymałam propozycję zmiany stanowiska pracy i - już jako Specjalista ds. Współpracy ze Spółkami Zależnymi - miałam możliwość wykorzystania swojej wiedzy i umiejętności na poziomie międzynarodowym.

Od roku 2015 zasiliłam szeregi działu Rozwoju i Marketingu na stanowisku Starszy Specjalista ds. Analiz Marketingowych. Propozycję tą otrzymałam po powrocie z urlopu macierzyńskiego.

Firma sprzyja podnoszeniu kwalifikacji pracowników, dlatego dzięki udziałowi w profesjonalnych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych cały czas mogę się rozwijać. Wiedzę zdobytą podczas studiów magisterskich oraz podyplomowych, do których otrzymywałam dofinansowanie, staram się również w pełni wykorzystywać w mojej pracy.

Firma zapewnia nam - swoim pracownikom stabilność oraz rozwój ścieżki kariery. Ludzie, z którymi pracuję to zgrany zespół, który z zapałem i profesjonalizmem realizuje powierzone mu zadania. Co ważne, zawsze możemy na siebie liczyć. Jeżeli ktoś szuka możliwość szerokiego rozwoju osobistego i zawodowego to KANLUX SA jest z pewnością odpowiednim miejscem.

Halina, Kierownik Działu Analiz

Moja kariera zawodowa rozpoczęła się w roku 1990r. kiedy to tuż po maturze rozpoczęłam pracę w PKO. W tym czasie ukończyłam studia na Uniwersytecie Śląskim pogłębiając wiedzę na temat finansów, bankowości a także administracji. Po 12 latach pracy w PKO BP postanowiłam, że czas na zmiany.

I tak w roku 2002 r. rozpoczęłam kolejny etap mojego życia zawodowego w firmie Kanlux SA na stanowisku Analityka Finansowego. W trakcie 10 lat pracy awansowałam na stanowisko Planisty – Analityka Finansowego, Starszego Planisty – Analityka Finansowego. Obecnie od 2013 pracuję na stanowisku Kierownika Działu Analiz.

Niezmiernie miłym zaskoczeniem było dla mnie powierzenie mi dodatkowych obowiązków Planisty, ponieważ awans na to stanowisko dostałam tuż po powrocie z urlopu macierzyńskiego, a często dzisiaj słyszymy jak to pracodawcy mają obawy co do zatrudniania matek z małymi dziećmi.

Na moim stanowisku pracy wymaga się ścisłej współpracy z wszystkimi działami w Kanlux SA oraz ze Spółkami powiązanymi kapitałowo – głównie Działami Sprzedaży. Jestem odpowiedzialna za wsparcie kierownictwa w zakresie prognoz, planów i analiz w ramach strategii przyjętej przez Zarząd oraz wskazuję możliwości poprawy funkcjonowania procesów i procedur w zakresie wzrostu efektywności i wydajności procesów planowania oraz zarządzania stanem magazynowym.

Praca w firmie Kanlux SA dostarcza mi wiele satysfakcji i przyjemności. Cenię w niej przede wszystkim zespół doświadczonych i życzliwych ludzi, dzięki którym praca przebiega w atmosferze wzajemnej pomocy i współpracy. Tą dobrą jakość swojej pracy zawdzięczamy przede wszystkim Firmie, która oferuje nam tak dobre warunki pracy. Dba abyśmy pracowali w bezpiecznych i zdrowych warunkach. Firma zachęca pracowników do przedstawiania nowych inicjatyw i propozycji udoskonaleń. Podnosi nieustannie kwalifikacje załogi dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym, zachęca do nauki (studia podyplomowe, nauka języków obcych).

Jeżeli dzisiaj ktoś by zapytał czy w dalszym ciągu wiążę swój rozwój zawodowy z tą Firmą to z całą stanowczością i przekonaniem odpowiem, że tak.

Kanlux SA, ul. Objazdowa 1-3 / 41-922 Radzionków / tel. +48/32/388 74 00 / fax +48/32/388 74 99